Skip to content

Brainstorm Hittra

Het concept

Van een oude naam naar een nieuwe naam gaan is soms niet makkelijk. Zo begon in voor MPO Ventures aan de uitdaging om een nieuwe naam te bedenken. Vanuit een complete creatieve brainstorm kwamen de eerste namen naar boven en wat de kernwaardes ervan zouden mogen worden. Binnen een middag hadden we samen een toffe nieuwe naam bedacht: Hittra. Vanuit daar ben ik verder aan de slag gegaan met het concept en de uitwerking van het logo.

Wat we hebben gedaan

Creatief concept, Visuele identiteit, Branding
Ik wil dit ook!

We beginnen altijd met een kennismaking. Daarbij kijken we naar je vraagstuk en kijken welke tools het beste zijn om te gebruiken. 

Vraag je kennismaking aan door een korte uitleg van je concept en je vraagstuk.

Zij gingen je voor

Iris heeft mijn ideeën goed vertaald naar de gevraagde uitstraling, meegedacht over online interactie bij opmaak en verspreiding van een online publicatie en we hebben erg pragmatisch gewerkt om alles in lijn vorm te geven.

Barbara - Levinas Instituut
Iris is een heel vriendelijke en enthousiaste designer, die ons uitstekend verder geholpen heeft. Iris luistert naar onze inbreng en komt zo tot mooie en passende ontwerpen, zonder dat hiervoor ellenlange vergadersessies nodig zijn. Simpel en efficiënt.

Anne - Kip & Wei
Ze heeft zelf heel leuke, goede ideeën én staat ook heel erg open voor de ideeën die wij aanleveren. Iris neemt alle tijd om in het proces tot een goed resultaat te komen. We zijn super blij met het eindresultaat!

Anne - Alpacafarm Vorstenbosch
Previous slide
Next slide